Nilfisk-ALTO Food Division i Aalborg, som er førende inden for moderne rengøringsudstyr til fødevareindustrien, og som finder og servicerer sine kunder gennem et stort antal forhandlere verden over, har netop fået leveret helt ny hjemmeside. - se evt. mere om Nilfisk-ALTO Food Division på www.nilfiskfood.com Decor Marketing har med udgangspunkt i Nilfisk-ALTO’s eksisterende CMS software gennemført et redesign bestående af grafisk design, grafisk opbygning, teknisk opbygning og funktionsomlægning af såvel offentlige sider som intranet. Det ny design er opbygget omkring centrale og store Flashbannere, som Nilfisk-ALTO selv kan opsætte og udskifte indhold i – det være sig fotos men også andre grafiske elementer som logo og tekster, der via effekt indgår i en samlet interaktiv effekt. Nilfisk-ALTO har selv stået for optagelser og opsætning af alle fotos i den ny teknologi! I forbindelse med redesignet er sitet udbygget med database til visning af produkter – databasen betyder, at vedligehold og senere udbygning er meget enkelt. Vedligehold sker centralt i databasen som så automatisk søger for, at indholdet vises korrekt på sitet i layout og menustruktur. Samme database anvendes til reservedele og tilbehør, som blot viser indholdet på alternativ måde! Forhandlere listet på samme måde via en central database, der automatisk henter indhold, hvilket betyder, at vedligehold sker et sted uanset om det er login, forhandler etc.! Internt er intranettet også redesignet og udbygget bl.a. med automatisk funktioner til kundeeksempler, servicedatabase, servicerapportering mm. Det ny design er gennemført uden nedetid og er opbygget på den eksisterende platform, dvs. at der kun er investeret begrænset i nyt software for at gennemføre den omfattende udbygning og det ny design.
|
Modtag Decor's nyhedsbrev: ... Tilmeld dig til her .... |